بیت الرقیه(سلام الله علیها) آزادشهر

بیت الرقیه سلام الله علیها آزادشهر

بیت الرقیه(سلام الله علیها) آزادشهر

بیت الرقیه سلام الله علیها آزادشهر

نظرات  (۵)

۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۲ محسن حیدری
عالی بود

۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۹ خادم الزهرا
خدا به همتون خیر بده.فقط یه انتقادی که دارم اینه که به فکر خانومها واسه مراسمات باشید.اجر همتون با بی بی حضرت زهرا(س)
با غم که هم مسیر شدم در سه سالگی

از غصه ناگزیر شدم در سه سالگی

گفتم به تن که آب شود از گرسنگی

از جان خود که سیر شدم در سه سالگی

من پای عشق تو کمرم تا شد‌ای پدر

این شد که سر به زیر شدم در سه سالگی

غصّه نخور، فدای سرت که سرم شکست

یا که اگر اسیر شدم در سه سالگی

هی داغ روی داغ و هی زخم پشت زخم

بعد از تو زود پیر شدم در سه سالگی

گرچه نرفته‌ام به کنیزی ولی عجیب

کوچک شدم، حقیر شدم، در سه سالگی

من فکر می‌کنم که همه فکر می‌کنند

خیلی بهانه گیر شدم در سه سالگی
سلام التماس دعا
فقط صدا خیلی زیره یه کم بم کنید 
یا علی
چشم حتما ممنون از نظرات خوب شما.یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">